Ouderwetse brievenbusmailing!

Tegenwoordig is het een grote uitdaging om op te vallen tussen alle andere mailings op de deurmat. Wanneer je opvalt en je onderscheidt van de rest, verhoog je immers de kans dat je mailing gelezen wordt en daarmee dus ook de respons.



Uit onderzoek blijkt…

Ondanks dat er tegenwoordig steeds meer gebruik wordt gemaakt van de digitale manier van verzenden, komt uit verschillende onderzoeken naar voren dat de ‘ouderwetse’ brievenbusmailing onvermoeid effectief blijkt te zijn. Zo blijkt uit recente onderzoeken dat de consument de brievenbusmailing als positief beoordeeld. Ook blijkt dat men het simpelweg nog steeds ‘leuk’ vindt om post te ontvangen. Onderzoek, geeft aan dat 90 procent van de consumenten hun brievenbus dagelijks leegt en dat tweederde nieuwsgierig is naar wat ze ontvangen. Direct mail wordt door 91 procent van de ontvangers geopend. Genoeg redenen dus om gebruik te maken van de mogelijkheden van de brievenbusmailing.



Opvallende vormgeving én verpakking in één

Maar hoe val je nou op tussen al die andere mailings die op de deurmat vallen? Een verpakking hoeft niet altijd een standaard envelop te zijn. Denk bijvoorbeeld eens aan een doosje met persoonlijke bedrukking. Met een persoonlijke en onderscheidende bedrukking val je op. Ga maar na, wanneer er een stapel enveloppen op de deurmat ligt en er ligt een opvallende flyer met uw eigen bedrukking tussen, dan is dat hetgeen wat als eerste open wordt gemaakt. Het krijgen van een stijlvol bedrukte flyer of folder voelt als het krijgen van een cadeautje en onderscheidt zich duidelijk van de andere standaard uitingen.



Facebook Like