Kerstkaarten bevorderen klantenloyaliteit

Dit jaar worden waarschijnlijk weer meer zakelijke kerst- en nieuwjaarskaarten verstuurd dan vorig jaar.


“De reden is simpel”, zo stelt Henk Boleij van Boleij Design.

“Zeker nu de recessie redelijk lang aanhoudt zie je dat bedrijven de trouwe klanten extra waarderen omdat zij de kurk zijn waar het bedrijf op drijft.

Een kerstkaart is dan ook een blijk van waardering en persoonlijke aandacht.”

Onderzoek toont ook aan dat de digitale kerstkaart zakelijk de langste tijd heeft gehad.

Veel kerstmails worden ook tegengehouden door de moderne spam- en virusfilters.”

Bovendien is het erg onpersoonlijk en komt een kerstmail ook erg goedkoop over.

Daarmee wordt het doel van klantloyaliteit dan ook niet gerealiseerd.” Aldus Boleij Design.
Trends dit jaar zijn naast de bekende goede doelenkaarten ook veel kaarten naar eigen idee of ontwerp.
Boleij Design heeft de mogelijkheid om de ideeën van de opdrachtgever vertalen in opvallende ontwerpen. Dus wilt u een persoonlijk getinte kerstkaart voor uw klanten, neem dan snel contact met ons op.

Facebook Like